luni, 21 septembrie 2015

Casual Blues



PREȚ:  220 lei
 MATERIAL: poplin de bumbac
Compoziție: 95% bumbac
                        5% elastan 
Recomandare de curățare: spălare manuală

Acest top este disponibil exclusiv la comandă 
și se poate realiza și pe măsuri personalizate 
Amploarea și lungimea volanului poate fi adaptată în funcție de preferințe
Pentru mai multe detalii și comenzi email la mysilkfairytale@gmail.com

joi, 17 septembrie 2015

Blue Waves



PREȚ:  220 lei
 MATERIAL: in
Compoziție: 50% in
                                  50% vâscoză 
Recomandare de curățare: spălare manuală

Acest top este disponibil exclusiv la comandă 
și se poate realiza și pe măsuri personalizate 
Amploarea și lungimea volanului poate fi adaptată în funcție de preferințe
Pentru mai multe detalii și comenzi email la mysilkfairytale@gmail.com

vineri, 11 septembrie 2015

TERMENI SI CONDITII



COMENZI
     Prețurile listate sunt valabile pentru modelele standard expuse în showroom, pe pagina  de prezentare My silk fairytale (http://fairytalecollection.blogspot.ro/) sau pe pagina de Facebook (https://www.facebook.com/My-Silk-Fairytale.) În funcție de eventualele schimbări solicitate de către client (ajustare măsură/lungime, modificare model standard/ înlocuire material, adăugare accesorii, etc.)  acestea pot suferi modificări. Prețurile listate sunt calculate pentru cotele aferente măsurilor XS-L. Depășirea acestor cote implică recalcularea personalizată a prețului în funcție de consumul de material suplimentar. Clientul va fi înștiințat cu privire la modificările de preț intervenite (dacă este cazul) înaintea confirmării comenzii.
       Sunt considerate măsuri standard, măsurile XS, S, M cu următoarele cote:
XS: bust 83 cm, talie 62 cm, șold 88 cm
S: bust 87 cm, talie 66 cm, șold 92 cm
M: bust 91 cm, talie 70 cm, șold 96 cm
      Măsurile standard sunt disponibile doar pentru o parte dintre produsele noastre. Deoarece ne dorim ca produsul comandat să fie în conformitate cu cerințele și preferințele voastre, am introdus serviciul made to measure. Te rugăm să ai în vedere că toate produsele My silk fairytale sunt realizare exclusiv la comandă, după specificațiile prezentate de tine – model, lungime, combinații cromatice, etc – și deci ești pe deplin responsabil de ‘imaginea’ produsului final. My silk fairytale garantează, însă, calitatea produsului achiziționat. Totodată, serviciul de consiliere stilistică personalizată este disponibil la solicitare în cazul oricărei comenzi. Te rugăm să ai în vedere faptul că produsele ajustate astfel încât să îndeplinească cât mai bine caracteristicile tale personale – ajustare model, ajustare dimensiuni, ajustare lungime, ajustare culori, etc, nu pot fi returnate / schimbate.
        Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”
        Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) - "Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele: [...] c) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar [...]."

DURATA DE EXECUȚIE
         Durata de execuție variază în funcție de momentul plasării comenzii, de produsul comandat și de disponibilitatea materialelor necesare confecționării lui. În general, de la 4-5 zile lucrătoare la maxim 60 zile. În limita în care acest lucru este posibil, durata de execuție poate fi urgentată, însă doar în cazuri excepționale și cu confirmare în prealabil. Clientului îi va fi comunicată durata de execuție în momentul plasării comenzii.

PLATĂ ȘI LIVRARE
      Plata se face la ridicarea produsului sau primirea coletului. Prețurile afișate nu includ costurile de expediție sau alte taxe (dacă este cazul). Acestea îi vor fi, însă, comunicate clientului în momentul plasării comenzii. Produsele noastre pot fi ridicate personal în București sau pot fi livrate prin curier. Firma de curierat cu care colaborăm este Urgent Curier, iar costul expediției este de 20 lei, indiferent de greutatea comenzii, zona de livrare, etc. În cazul în care localitatea dvs. se află în afara ariei de acoperire a firmei de curierat, veți fi înștiințat, urmând a stabili de comun acord modalitatea de livrare (ridicare personală de la cea mai apropiată agenție teritorială Urgent Curier sau plata costului suplimentar solicitat de firma de curierat pentru livrarea la domiciliu).
Clientul va fi contactat de către firma de curierat în vederea livrării coletului. Intervalul de livrare este, în general, 9-17, însă, din păcate, noi nu putem controla sau impune ora la care se va face livrarea. Acest lucru va fi stabilit de către client cu agentul desemnat pentru livrarea coletului.

SHOWROOM & ATELIER
         Prototipurile expuse în showroom sunt cu TITLU DE PREZENTARE și NU POT FI CUMPĂRATE/ ACHIZIȚIONATE de către clienți, chiar dacă modelul/ măsura corespunde celui dorit de către client. Toate produsele noastre se realizează exclusiv la comandă. Produsele realizate personalizat pe măsurile și după indicațiile clientului NU POT FI RETURNATE

       Comanda plasată se consideră confirmată și va intra în lucru după achitarea avansului aferent produsului comandat. Avansul reprezintă 50% din valoarea totală a comenzii și este garanția noastră și a clientului cu privire la buna desfășurare a acestei colaborări. În cazul în care clientul se răzgândește și dorește să anuleze comanda înainte ca produsul comandat să intre în lucru, avansul achitat îi va fi restituit. Dacă, însă, clientul se răzgândește asupra comenzii după ce produsul a fost deja confecționat, avansul NU va mai fi restituit. 
        După stabilirea modelului dorit (culoare, design) și luarea măsurilor, vom stabili de comun acord cu clientul data la care se va efectua proba. În general, fiecare dintre modelele noastre necesită o singură probă. Dacă modelul în lucru este unul mai complex, vom stabili de comun acord cu clientul o a doua probă pentru a ne asigura că rezultatul final este cel mai bun. Nu se vor face probe suplimentare și nejustificate la cererea clientului. La probă, clientul trebuie să semnaleze eventualele modificări/ nemulțumiri cu privire la produsul comandat. În cazul în care, după ridicarea produsului, apar probleme ce țin de execuția produsului, clientul este rugat să semnaleze acest aspect în termen de maxim 3 zile de la ridicare. Modificările vor fi făcute gratuit. Nu se vor considera greșeli de execuție și, prin urmare, nu vor fi reparate gratuit defecte apărute ca urmare a: nerespectării instrucțiunilor de purtare, spălare și îngrijire; ruperea/ agățarea materialului sau a oricărui element al produsului ca urmare a manipulării greșite, etc.

CONDIȚII DE RETURNARE
       Produsele realizate după măsuri standard pot fi returnate în maxim 3 zile de la primirea acestora. Orice reclamație după o perioadă mai mare de 3 zile de la recepția produselor este considerată expirată.Produsele returnate trebuie să fie însoțite de bonul fiscal / factura / chitanța și etichetele originale. Produsele returnate trebuie să fie noi, nefolosite și livrate în ambalajul original. Cutia de transport este parte a produsului achiziționat. Ne rezervăm dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către tine orice produs care nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
       Toate taxele de returnare enumerate mai jos, sunt suportate integral de tine, cu excepția returnărilor din cauza defectelor majore de fabricație.
  •  taxa de expediere a coletului către noi
  • dacă se dorește înlocuirea produselor – taxa de expediere a noului colet către tine
  • dacă se dorește returnarea contravalorii produselor – taxa de expediere a banilor (plata cash) sau comisioanele bancare (plata online sau prin OP)
  • în cazul în care costul expediției produselor a fost oferit gratuit, acesta se va reține din suma restituită, în cazul unui retur 
Atenție: Nu se acceptă returnarea produselor folosite, fără etichete, documente, sau care au ambalajul deteriorat.

       Contravaloarea produselor, cu excepția taxelor care se rețin, se va restitui: plata cash - cash, în maxim 5 zile lucrătoare; plata online sau prin OP - în contul indicat, în maxim 15 zile lucrătoare. Restituirea în cazul plăților online sau prin OP depinde direct de firma parteneră, precum și de banca prin care se efectuează tranzacțiile, deci nu ne facem responsabili pentru întârzierile intervenite.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...